Privātā pirmsskolas izglītības iestāde
"Maziņš kā jūra"

Bērnudārzs "Maziņš kā jūra" - mūsu skolotāji
Mūsu prioritāte ir cilvēks, viņa personība, potenciāls un dzīves uzdevums
Cilvēka personība kā prioritāte nosaka arī skolotāju izvēli mūsu pirmsskolā. Skolotājs māca ar MĪLESTĪBU un personīgo piemēru.
Skolotāju attieksme ir cieņpilna, tā ļauj saskatīt katra bērna personību un unikalitāti, respektēt, saudzēt, prasmīgi palīdzēt tai attīstīties.
Mēs augstu vērtējam ikdienas pieklājību, laipnību, iecietību, prasmi ieklausīties un līdzpārdzīvot.
Skolotāju vidū valda savstarpēja cieņa un personīgo vajadzību respektēšana.
Tikai spēcīga, gudra un harmoniska personība var izaudzināt spēcīgu, gudru un harmonisku personību.
Tāpēc attiecībā uz skolotājiem ir augstas prasības, no viņiem tiek prasīta padziļināta izpratne un atbildība.
Nav zināms, kur beidzas skolotāja ietekme...
„Maziņš kā jūra” skolotājs apzinās savu atbildību un misiju, viņam ir nešaubīga ticība un pārliecība, ka katrā bērnā ir potenciāls,
ka katrs bērns ir spējīgs uz lieliem sasniegumiem un ka skolotāja darbs ir palīdzēt viņam atrast ceļu uz tiem..
Skolotāja Inese
Inese ir mūsu skolotāja. Inesei ir brūni, nu tādi menlbrūni mati. Man ļoti patīk viņa. Viņa ir gara. Viņa ir arī ļoti jauka. Man ļoti patīk, ka viņa ir ļoti jauka un ir manā klasītē. (Anna)
Inese spēlējās mūsu klasē, strādā. (Paula)
Spēlējas ar Kati un Eniju. Enijai patīk Inese. (Enija)
Dažreiz lasa grāmatas, dažreiz uzliek dziesmiņu, kad iet gulēt. Patīk, ka Inese spēlē hokeju. Patīk ar Inesi runāties. (Katalīna)


Skolotāja Elizabete
Mēs ar Elizabeti ejam laukā. Darām darbiņus. Viņa saka, kad ejam ārā. Mugurā tāds melns džemperis. (Markuss)
Ar melniem matiem, kā ogle, ar gaišu seju, ar melnām brillēm. Māca krāsot, zīmēt. (Sāra)


Skolotāja Arta
Man patīk ar Artu svinēt dzimšanas dienas un vārda dienas. (Gabriela)
Arta ir ļoti forša skolotāja, viņa māca mums taisīt ielūgumus un rāmīti. Mēs rakstām burtus un rēķinām matemātiku pie Artas. (Alise)
Artai ir gari mati līdz pleciem, tādi gludi mati. Man patīk, ka viņa palīdz maziem bērniem izdarīt to, ko viņi paši nevar. (Sabīne)
Viņa ir skaista, priecīga. (Markuss)


Skolotāju palīdze Aiva
Aiva spēlējas ar mani. (Madara)
Aiva ir izdarīga, uzņēmīga, apķērīga un čakla. Viņai patīk darboties ar bērniem, viņa ir vērīga un uzmanīga, mīļa un jautra. (Arita)
Viņai patīk ar Alisi sēdēt mazajā klasītē uz brūnā paklāja. (Toms)


Skolotāja Laima
Laima man patīk, jo viņa ir forša skolotāja! Viņa ir ļoti mīļa un smaida, parasti. Dikti laba, nu dikti laba! (Jānis)
Viņa ir forša. Viņa māca mazos. Viņai ir brūni mati, krunkuļaini mati.
Viņai ir maiga balss. (Anna)
Es ar Laimu draudzējos. Laimai patīk ar mani spēlēt spēli. (Karlīna)
Īsi mati. Tādi bumbulīši pa matiņiem. Pie mazajiem dzīvojās. Dažreiz atnāk pie mums, apskatās, vai kārtībā, tad aiziet uz mazo grupiņu. (Frederiks)
Viņai ir tādi tumši brūni mati. Viņa ved mazos bērnus ārā. Viņa midzina un pēc tam iet ārā no istabas. Tad kad viņa ir izgājusi, tad tie mazie var mosties. (Lenni)
Viņa ir mīļa. Viņai patīk rozes. Mājās viņa kaut ko raksta. (Lība)
Laima ar bērniem spēlējas. Man Laima palīdzēja, es skatījos, kā viņa burtiņus lika. (Nora)


Skolotāja Arita
Arita ir forša skolotāja, jo viņa māca angļu valodu. Man ļoti patīk Arita, jo viņa izdomā daudz angļu lietas. Arita ir ļoti laba skolotāja angļu valodā. Viņa ir ļoti mīļa skolotāja. Ļoti forši ir tas, ka viņa ir vienmēr ļoti laba. (Anna)
Viņa mums māca angļu valodu, dažreiz viņa ved mūs uz peldēšanu. Man viņa patīk, jo viņa tā gudri izdomāja, ka var mums mācīt angļu valodu. (Nora)
Arita ir labsirdīga. Arita ir ļoti laba un saka, ka jāsēž aplītī – tad jāsēž aplītī! (Toms)
Viņa mūs māca. Viņa smaida un jokojas. (Johanness)
Man patīk, kā Arita mums lasa pasakas. Viņai patīk, ka bērni strādā. (Paula)
Vispār viņa man sašuva bikses, jo es skrēju un nokritu. (Krišjānis)
Arita ir priecīga skolotāja. Viņa māca bērniem angļu valodu. Viņa lasa grāmatas angliski un prasa mums, ko tas nozīmē, un, ja nezinām, tad pasaka. (Jānis)


Skolotāja Elvita
Viņai brūni mati, bet nezinu, kad pārmainīs to krāsu. Dažreiz izskatās bēdīga, bet, kad brīnās – priecīga! Kad izdarām labu darbu, tad ļoti priecīga. (Ralfs)
Viņa nāk no rītiem.
Dažas dienas kopā ar Aritu. Liek mums rakstīt, lasīt, bet neliek rēķināt un tādas lietas. (Anna)
Viņa dažreiz mūs midzina. Viņa saka, ka varu celties augšā, bet es parasti tāpat aizmiegu. (Darens)


Skolotāja Dana
Nu, Dana ir labsirdīga, viņa vakarā dod planšeti. Viņa atnāk un runājas. Spēlējam kuģīti, ko Paula atnesa. Mēs kopā spēlējam domino. Es citreiz uzvarēju, citreiz Dana. Izskatās ar gariem matiem. (Toms)
Mēs ar Danu vakar spēlējām augstāk par zemi. Kad es aizgāju, es nezinu,
ko Dana ar Tomu darīja, jo neviena vairs nebija. (Pēteris)
Mēs ar Danu spēlējām dambreti. Viņa dod man daudzus padomus, bet esmu aizmirsusi par ko viņa man dod padomus. Viņa ir man draudzene un bērnudārza skolotāja. (Anna)


Skolotāju palīdze Gita
Gitai ir dzelteni mati. Viņa ar mani arī spēlē dambreti. Viņai kādreiz bija balts ap kaklu, jo sāpēja kakls. Gita strādā šitajā bērnudārzā. (Ralfs)
Gita ir priecīga skolotāja. Viņa visu laiku priecājas, bet, ja kāds kaut ko sliktu izdarījis, viņa nav ļoti dusmīga, viņa joprojām ir priecīga. (Jānis)
Man liekas, ka Gitai patīk visādi apsveikumi un tortes. (Preslijs)
Es viņu atpazīstu. Kad mēs izejam ārā, viņai atved mums ēst. Gitai ir gari mati, nē, drusku īsāki. (Frederiks)
Gita vakaros tīra grīdas. Palīdz mazajiem bērniem. Izmazgā traukus. Mums saliek ēdienu, arī mums nomazgā trauciņus. (Anna)

