Mūsu skolotāji
Mūsu prioritāte ir cilvēks, viņa personība, potenciāls un dzīves uzdevums
Cilvēka personība kā prioritāte nosaka arī skolotāju izvēli mūsu pirmsskolā. Skolotājs māca ar MĪLESTĪBU un personīgo piemēru. Skolotāju attieksme ir cieņpilna, tā ļauj saskatīt katra bērna personību un unikalitāti, respektēt, saudzēt, prasmīgi palīdzēt tai attīstīties.
Mēs augstu vērtējam ikdienas pieklājību, laipnību, iecietību, prasmi ieklausīties un līdzpārdzīvot. Skolotāju vidū valda savstarpēja cieņa un personīgo vajadzību respektēšana.
Tikai spēcīga, gudra un harmoniska personība var izaudzināt spēcīgu, gudru un harmonisku personību. Tāpēc attiecībā uz skolotājiem ir augstas prasības, no viņiem tiek prasīta padziļināta izpratne un atbildība.
Nav zināms, kur beidzas skolotāja ietekme...
„Maziņš kā jūra” skolotājs apzinās savu atbildību un misiju, viņam ir nešaubīga ticība un pārliecība, ka katrā bērnā ir potenciāls, ka katrs bērns ir spējīgs uz lieliem sasniegumiem un ka skolotāja darbs ir palīdzēt viņam atrast ceļu uz tiem.

Skolotāja Arta
Arta šodien bija ļoti jautra, teica smieklīgu joku. Laba skolotāja, palīdz atrast čības. Ļoti labi, ka viņa šeit ir galvenā. Šodien skaista. Man patīk būt šajā dārziņā. Es ilgošos pēc sava dārziņa, kad iešu skolā. (Aleksandra)
Arta mums parāda puķes un stādām augus. /(Olīvija)
Es tev visu laiku uzzīmēju zīmējumus. Tu esi ļoti forša. Tu esi mana mīļākā skolotāja. (Emīlija)
Skolotāju palīdze Aiva
Aiva spēlējas ar mani. (Madara)
Aiva ir izdarīga, uzņēmīga, apķērīga un čakla. Viņai patīk darboties ar bērniem, viņa ir vērīga un uzmanīga, mīļa un jautra. (Arita)
Viņai patīk ar Alisi sēdēt mazajā klasītē uz brūnā paklāja. (Toms)


Skolotāja Dana
Nu, Dana ir labsirdīga, viņa vakarā dod planšeti. Viņa atnāk un runājas. Spēlējam kuģīti, ko Paula atnesa. Mēs kopā spēlējam domino. Es citreiz uzvarēju, citreiz Dana. Izskatās ar gariem matiem. (Toms)
Mēs ar Danu vakar spēlējām augstāk par zemi. Kad es aizgāju, es nezinu, ko Dana ar Tomu darīja, jo neviena vairs nebija. (Pēteris)
Mēs ar Danu spēlējām dambreti. Viņa dod man daudzus padomus, bet esmu aizmirsusi par ko viņa man dod padomus. Viņa ir man draudzene un bērnudārza skolotāja. (Anna)
Skolotāju palīdze Annija
Annija ir ļoti jauka. Viņapēc 3 vai 6 darbiem mani slavēja, jo es biju izdarījusi daudzus darbus. Viņa ir ļoti laba skolotāja. Citreiz, ja mēs kaut ko nesaprotam no kāda darbiņa, viņa mums paskaidro. (Rūta)
Annija ir mana mīļākā skolotāja. Es visu laiku ar Anniju lasu un strādāju darbus. Annija man ļoti patīk. Viņai ir zaļa jaciņa. Viņai ir džinsi. Annijai ir brūni mati. (Milana)
Viņa ir jauka skolotāja. Viņai patīk kaķi. Viņai nepatīk zirnekļi. Viņai garšo šokolāde. Viņai patīk strādāt bērnudārzā. (Līva)


Skolotāju palīdze Inguna
Inguna dod pusdienas. (Mārcis)
Priecājamies, ka Inguna ir pievienojusies mūsu saimei. Viņa ir mūsu augu un zivtiņu eksperte! (Arita)
Skolotāju palīdze Jana
Janai patīk iet ārā. Un viņai patīk mašīnā braukt mājās. Viņai patīk braukt uz Jūrmalu spēlēties. Viņai patīk iet dancot un viņai vēl patīk braukt spēlēties. (Ariana)


Bērnudārza vadītāja Arita
Aritu - viņai ļoti patīk man, tāpēc viņa ļoti priecīgi un viņa direktors visam bērnudārzā. (Aleksandrs)
Arita ir ļoti forša skolotāja. Viņai ļoti patīk spēlēties. Viņai patīk ļoti sacensties puzles spēlēs un zīmēt. Viņai patīk ēst končas. Viņa gandrīz vienmēr ir priecīga. (Kristiāna)
Man ļoti patīk, ja viņš mums dod ar Sašu paspēlē ar tiem klučiem, ar lieliem. Vēl mēs spēlējamies ar saviem mantiem un viņa taisīt māju. Man patīk, Arita atdod mums kādu āboliņu. (Mikhail)